ေနေရာင္ျခည္သည္ ကၽြႏ္ုပ္မ်က္ႏွာေပၚသို႔ ၄၅ ဒီကရီအေနအထားမွ လာေရာက္ထိေတြ႕ေနသည္႔အခ်ိန္တြင္ အိပ္ယာ နံေဘးတြင္ဖြင့္ထားသည့္ Bryan Adams ၏ Baby when you gone သီခ်င္းသံမွာ ရွစ္ႀကိမ္ေျမာက္ ထြက္ေပၚ လာျခင္း လည္းျဖစ္သည္။ စူးရွရွ ေနေရာင္ကို ကာကြယ္ႏိုင္ရန္ ျပတင္းေပါက္ကို ပိတ္မည္အျပဳတြင္ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚ၌ အိပ္စက္ေနသည့္ ေပါက္စၾကာင့္ မူလအစီအစဥ္အား ျပန္လည္ေတြေဝေနမိသည္။ ေပါက္စဆိုသည္မွာ အိမ္တြင္မေခၚဘဲေရာက္လာသည့္ ေၾကာင္ေပါက္စ ကေလးျဖစ္သည္။ ထူးထူးျခားျခားျဖစ္မည့္ နာမည္အမ်ဳိးမ်ဳိးး စဥ္းစားခဲ့ေသာ္လည္း ေနာက္ဆံုးတြင္ ေပါက္စဟူသည့္ အမည္နာမသည္သာ သူ႔အတြက္ ကိုယ္ပိုင္ အမွတ္တံဆိတ္ျဖစ္လာခဲ့သည္။ ကၽြႏ္ုပ္သည္ ေၾကာင္အလြန္ခ်စ္တက္သူ မဟုတ္ေသာ္လည္း ေၾကာင္အလြန္ခ်စ္တတ္သည့္ နာမည္ေလးလံုးႏွင့္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္အား အလြန္စြဲလမ္းခဲ့ဖူးပါသည္။ ေပါက္စအား အသာတၾကည္ ေပြ႕ခ်ီယူရန္ အနားကပ္ခ်ိန္တြင္….. ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚမွ ခုန္ဆင္းသြားၿပီျဖစ္သည္။
ထိုေၾကာင့္ပင္ ေၾကာင္အလြန္ခ်စ္တတ္သည့္ ေကာင္မေလး၏ ပံုရိပ္လႊာအခ်ိဳ႕သည္ ျပတင္းေပါက္မွ ေနေရာင္ျခည္ ကဲ့သို႔ပင္ အေတြးအာရံုထဲတြင္ စူးစူးရွရွဝင္ေရာက္လာသည္။ မည္သို႔ေမ့ေပ်ာက္ရပါအံ့။ ယင္းသို႔ျဖင့္ ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚတြင္ လက္တင္၍ အတိတ္၏အရိပ္မ်ားထဲတြင္ ျပန္လည္စီးေမ်ာေနခ်ိန္တြင္္
ေဆာင္းေဘာက္မွ ဘရိြင္ရန္ အာဒမ္၏ သီခ်င္းသံမွာကိုးႀကိမ္ ေျမာက္ ထပ္မံထြက္ေပၚလာခဲ့သည္။ မွန္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္သည္ အရာရာတြင္ ေႏွးေကြးေလးလံလြန္းသည္။ အရာရာတြင္ သူမ်ားေနာက္မွ ေနာက္က်ေနတက္ျခင္းမွာလည္း ကၽြႏ္ုပ္၏ ကိုယ္ပိုင္အမွတ္တံဆိပ္ကဲ့သို႔ပင္။ ယခုဖြင့္လ်က္ နားေထာင္ေနသည့္ baby when you gone သီခ်င္းသည္ပင္ လြန္ခဲ့သည့္ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ (၁၉၉၈) ခုႏွစ္တြင္ နာမည္ႀကီးခဲ့သည့္ သီခ်င္းျဖစ္ေသာ္လည္း ၂၀၁၈ ေႏွာင္းပိုင္းရက္ မ်ားတြင္ ကၽြႏ္ုပ္နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့သည္။ ထို႔အတူ ယခုဖတ္လက္စ ေဝးလြင့္ကင္းကြာ ႏွစ္တစ္ရာဆိုသည့္ ဆရာသင့္လူ၏ ဘာသာျပန္ စာအုပ္ကိုလည္း ဒုတိယ အႀကိမ္ျပန္လည္ထုတ္ေဝမွသာ သိခြင့္ရခဲ့သည္။ စိုင္းထီးဆိုင္ သီခ်င္းမ်ား၊ ခင္ေမာင္တိုး သီခ်င္းမ်ား၊ ထူးအိမ္သင္ သီခ်င္းမ်ားကိုလည္း ခံစားတက္ခဲ့သည္မွာ ေနာက္က်ခဲ့သည္ဟု ထင္သည္။ ေနာက္က်ခဲ့သမွ်တြင္ ေၾကာင္အလြန္ခ်စ္သည့္ နာမည္ေလးလံုးႏွင့္ ေကာင္မေလးအား “ငါ နင့္ကို ခ်စ္တယ္”ဟု ကၽြႏ္ုပ္ပါးစပ္မွ တစ္ေထာင့္ငါးရာတန္ဖုန္းျဖင့္မဝင့္မရဲ ဖြင့္ေျပာ ခဲ့ခ်ိန္သည္ အစစ အရာရာ ေနာက္က်ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
ေနာင္တဆိုသည္မွာ ေနာင္မွရ၍ ႏွစ္ထပ္ရွိမွ မွတ္မိသည္ဟု မွတ္သားမိပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း အမွတ္သညာ မရွိသည့္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ ေနာက္က်ျမဲ၊ ေနာက္က်ဆဲ။ အႀကိမ္အႀကိမ္အထပ္ထပ္ မည္မွ်ပင္ရွိေစကာမူ မွတ္မိႏိုင္သည့္ မွတ္ညာဏ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တြင္ရွိမေနခဲ့ေပ။ လည္ပင္းဖက္၍ေပါင္းလာခဲ့ၾကသည့္
ငယ္ေပါင္းမ်ားသည္ပင္ အေျခတက်ျဖင့္ အေနလွသူလည္း လွေနၿပီ ျဖစ္သည္။ တစ္ခရီးတည္းသြား၍ တစ္ေလွတည္းစီးၾကသူမ်ားကိုပင္ လက္လွမ္း၍မမွီႏိုင္ေတာ့။ အမွန္တကယ္ လက္ေတြ႕ဘဝတြင္ ေၾကာင္စီစီမ်က္လံုး၊ မထံုတက္ေသး အမူအရာမ်ားမွာ မ်ားစြာအသံုးက်လွသည့္ အရာမ်ားမဟုတ္ေပ။ အသိပညာတို႔မည္သည္ မည္မွ်ပင္ ရွိေစဦးေတာ့ အသံုးျပဳတန္ဖိုးမရွိလွ်င္ ဘာမွအရာမဝင္သကဲ့သို႔ပင္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္လည္း မည္မွ်ပင္ ရင္ဘက္ေပါက္လုမတက္ ရွိေစကာမူ အျပန္အလွန္မရွိပါက အခ်ည္းႏွီးပင္ျဖစ္သည္မဟုတ္ပါေလ။ သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ အိပ္ယာထေနာက္က်ျခင္းကို ယေန႔ ထက္တိုင္ ျပဳျပင္ရန္မႀကိဳးစားခဲ့ပါ။ အခ်ိန္သည္
ကမာၻႀကီးကဲ့သို႔ပင္ ဝိုင္းႀကီးပတ္ပတ္ ဒူေဝေဝလွည့္လည္တတ္သည္ဟု စာအုပ္မ်ား မွ မွတ္သားသိရွိရခဲ့ဖူးပါသည္။ အကယ္၍ အခ်ိန္ရထား တစ္ပတ္ျပည့္ခ်ိန္ႏွင့္ ႀကံဳႀကိဳက္လာလွ်င္ သူမ နဖူးျပင္အား ႏႈတ္ခမ္းမ်ားျဖင့္ ထိေတြ႕ခြင့္ေတာ့ ရရွိႏိုင္ပါလိမ့္မည္ေလ။ အေရးႀကီးသည္မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ား ေသဆံုးမသြားရန္ပင္ျဖစ္သည္ဟု လံုးဝဥသံု ယုံၾကည္မိပါသည္။
ေရွ႕ေရာက္ေသာသူႏွင့္ ေနာက္မွေရာက္ေသာသူသည္ အတူတူပင္ျဖစ္သည္ဟု သမၼာက်မ္းစာက ဆိုပါသည္။ "ထိုသူသည္ အဆံုးတိုင္ေအာင္ တည္ၾကည္၏။ ထိုသူသည္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ရလတၱံ" ဟူ၍ ဆိုပါသည္။ အေရးႀကီးသည္မွာ ခရီးဆံုးထိ လမ္းမလြဲရန္သာ။ ခရီးမဆံုးမီ အလံမလွဲရန္သာ၊
ကိုယ့္ပန္းတိုင္ကိုယ္သိရန္သာ မဟုတ္ေပဘူးလား။ အေျပးၿပိဳင္ပြဲ တစ္ခုတြင္ ေျဖးေျဖးေႏွးေႏွးခရီးႏွင္ျခင္းျဖင့္ လွ်င္ျမန္ဖ်တ္လတ္သည့္ ယုန္အားအႏိုင္ယူခဲ့သည့္ လိပ္သူရဲေကာင္းပံုျပင္ကိုလည္း နားရည္ဝခဲ့လိမ့္မည္။ ထိုမွ် ႐ိုးရွင္းသည့္ လူ႔ေလာကသည္ လူတို႔၏ ေလာဘ၊ ေမာဟ၊ ေဒါသမ်ားေၾကာင့္ ရႈပ္ေထြးရၿမဲပင္။ ေကာင္းေရးထက္ ျမန္ေရးက အေရးႀကီးတတ္သည္။ မနက္ခင္း အလုပ္ေနာက္မက်ရန္ ေျပးရသည္။ ဝမ္းတစ္ထႊာအေရးအတြက္ ေျပးရသည္။ ေအာင္ျမင္မႈအတြက္ ေျပးရဦးမည္။ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး တည္ၿမဲႏိုင္ရန္၊ နာမည္ေကာင္း ရရွိရန္၊ ထင္ေပၚေက်ာ္ေစာရန္၊ ရာထူးတိုးရန္၊ မ်က္ႏွာမပ်က္ရန္၊ လူေပၚလူေဇာ္လုပ္ရန္၊ သူတစ္ပါးေအာက္ ဦးမက်ဳိ႕ရန္ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ေျပးၾကရသည္။ ဘဝသည္ မာရသြန္ေျပးပြဲႏွင့္မတူ တာတိုးေျပးပြဲႏွင့္ပင္ တူေနေတာ့သည္။ ျမန္ရမည္၊ မွန္ဖို႔ေတာ့ လိုခ်င္မွ လိုပါလိမ့္မည္။ ေနာက္က်သည့္ ေျခေထာက္သည္ပင္ သစၥာေဖါက္ဟု ယိုးစြပ္ၾကၿပီမဟုတ္ပါလား။ အရာရာ တြင္လက္ဦးသူတို႔ ႀကီးစိုး ၾကၿပီမဟုတ္ပါလား။ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ေျပးလြားရင္းျဖင့္ ဘဝကို ငဲ့ေစာင္းၾကည့္ရန္ပင္ ေမ့ေလ်ာ့ခဲ့ရသည္။
ရုတ္တရက္ ဝင္လာသည့္ဖုန္းေၾကာင့္ ဖြင့္ထားသည့္သီခ်င္းသံရပ္တန္႔သြားသျဖင့္ ေတြးလက္စအေတြးမ်ားကို ရပ္ကာ ဖုန္းကိုေကာက္ကိုင္လိုက္ခ်ိန္တြင္ ရံုးမွ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္၏ ဖုန္းျဖစ္ေနသည္။
“ဟလို... အမိန္႔ရွိပါခင္ဗ်။”
“ေရဂင္လား။ မနက္ျဖန္ ရံုးကို မနက္ (၆) နာရီေလာက္အေရာက္လာခဲ့ေပးပါဦး။ အေရးႀကီး ပြဲသြားစရာရွိတယ္။ ေနာက္မက်ေစနဲ႔ေနာ္”
“ ဟုတ္ကဲ့ပါ အကို”
ေျခေထာက္ေအာက္တြင္ ေရာက္ေနသည့္ ေပါက္စကိုၾကည့္ေတာ့ တစ္ေညာင္ေညာင္ျဖင့္ အစာေတာင္းေနရွာသည္။ နာရီၾကည့္လိုက္ခ်ိန္တြင္ မနက္ (၁၀း၃၀) ပင္ရွိေနၿပီ။ သူလည္း ဆာလွၿပီထင္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္လည္း ဗိုက္ဆာလွၿပီ။ မနက္စာပင္ မစားေသးသည့္ ကိုယ့္အျဖစ္ကို ျပန္လည္ သတိဝင္လာကာ ေကာက္ရကို ေပြ႕ခ်ီလ်က္ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ထြက္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။
ထိုေၾကာင့္ပင္ ေၾကာင္အလြန္ခ်စ္တတ္သည့္ ေကာင္မေလး၏ ပံုရိပ္လႊာအခ်ိဳ႕သည္ ျပတင္းေပါက္မွ ေနေရာင္ျခည္ ကဲ့သို႔ပင္ အေတြးအာရံုထဲတြင္ စူးစူးရွရွဝင္ေရာက္လာသည္။ မည္သို႔ေမ့ေပ်ာက္ရပါအံ့။ ယင္းသို႔ျဖင့္ ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ေပၚတြင္ လက္တင္၍ အတိတ္၏အရိပ္မ်ားထဲတြင္ ျပန္လည္စီးေမ်ာေနခ်ိန္တြင္္
ေဆာင္းေဘာက္မွ ဘရိြင္ရန္ အာဒမ္၏ သီခ်င္းသံမွာကိုးႀကိမ္ ေျမာက္ ထပ္မံထြက္ေပၚလာခဲ့သည္။ မွန္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္သည္ အရာရာတြင္ ေႏွးေကြးေလးလံလြန္းသည္။ အရာရာတြင္ သူမ်ားေနာက္မွ ေနာက္က်ေနတက္ျခင္းမွာလည္း ကၽြႏ္ုပ္၏ ကိုယ္ပိုင္အမွတ္တံဆိပ္ကဲ့သို႔ပင္။ ယခုဖြင့္လ်က္ နားေထာင္ေနသည့္ baby when you gone သီခ်င္းသည္ပင္ လြန္ခဲ့သည့္ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ (၁၉၉၈) ခုႏွစ္တြင္ နာမည္ႀကီးခဲ့သည့္ သီခ်င္းျဖစ္ေသာ္လည္း ၂၀၁၈ ေႏွာင္းပိုင္းရက္ မ်ားတြင္ ကၽြႏ္ုပ္နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့သည္။ ထို႔အတူ ယခုဖတ္လက္စ ေဝးလြင့္ကင္းကြာ ႏွစ္တစ္ရာဆိုသည့္ ဆရာသင့္လူ၏ ဘာသာျပန္ စာအုပ္ကိုလည္း ဒုတိယ အႀကိမ္ျပန္လည္ထုတ္ေဝမွသာ သိခြင့္ရခဲ့သည္။ စိုင္းထီးဆိုင္ သီခ်င္းမ်ား၊ ခင္ေမာင္တိုး သီခ်င္းမ်ား၊ ထူးအိမ္သင္ သီခ်င္းမ်ားကိုလည္း ခံစားတက္ခဲ့သည္မွာ ေနာက္က်ခဲ့သည္ဟု ထင္သည္။ ေနာက္က်ခဲ့သမွ်တြင္ ေၾကာင္အလြန္ခ်စ္သည့္ နာမည္ေလးလံုးႏွင့္ ေကာင္မေလးအား “ငါ နင့္ကို ခ်စ္တယ္”ဟု ကၽြႏ္ုပ္ပါးစပ္မွ တစ္ေထာင့္ငါးရာတန္ဖုန္းျဖင့္မဝင့္မရဲ ဖြင့္ေျပာ ခဲ့ခ်ိန္သည္ အစစ အရာရာ ေနာက္က်ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
ေနာင္တဆိုသည္မွာ ေနာင္မွရ၍ ႏွစ္ထပ္ရွိမွ မွတ္မိသည္ဟု မွတ္သားမိပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း အမွတ္သညာ မရွိသည့္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ ေနာက္က်ျမဲ၊ ေနာက္က်ဆဲ။ အႀကိမ္အႀကိမ္အထပ္ထပ္ မည္မွ်ပင္ရွိေစကာမူ မွတ္မိႏိုင္သည့္ မွတ္ညာဏ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တြင္ရွိမေနခဲ့ေပ။ လည္ပင္းဖက္၍ေပါင္းလာခဲ့ၾကသည့္
ငယ္ေပါင္းမ်ားသည္ပင္ အေျခတက်ျဖင့္ အေနလွသူလည္း လွေနၿပီ ျဖစ္သည္။ တစ္ခရီးတည္းသြား၍ တစ္ေလွတည္းစီးၾကသူမ်ားကိုပင္ လက္လွမ္း၍မမွီႏိုင္ေတာ့။ အမွန္တကယ္ လက္ေတြ႕ဘဝတြင္ ေၾကာင္စီစီမ်က္လံုး၊ မထံုတက္ေသး အမူအရာမ်ားမွာ မ်ားစြာအသံုးက်လွသည့္ အရာမ်ားမဟုတ္ေပ။ အသိပညာတို႔မည္သည္ မည္မွ်ပင္ ရွိေစဦးေတာ့ အသံုးျပဳတန္ဖိုးမရွိလွ်င္ ဘာမွအရာမဝင္သကဲ့သို႔ပင္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္လည္း မည္မွ်ပင္ ရင္ဘက္ေပါက္လုမတက္ ရွိေစကာမူ အျပန္အလွန္မရွိပါက အခ်ည္းႏွီးပင္ျဖစ္သည္မဟုတ္ပါေလ။ သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ အိပ္ယာထေနာက္က်ျခင္းကို ယေန႔ ထက္တိုင္ ျပဳျပင္ရန္မႀကိဳးစားခဲ့ပါ။ အခ်ိန္သည္
ကမာၻႀကီးကဲ့သို႔ပင္ ဝိုင္းႀကီးပတ္ပတ္ ဒူေဝေဝလွည့္လည္တတ္သည္ဟု စာအုပ္မ်ား မွ မွတ္သားသိရွိရခဲ့ဖူးပါသည္။ အကယ္၍ အခ်ိန္ရထား တစ္ပတ္ျပည့္ခ်ိန္ႏွင့္ ႀကံဳႀကိဳက္လာလွ်င္ သူမ နဖူးျပင္အား ႏႈတ္ခမ္းမ်ားျဖင့္ ထိေတြ႕ခြင့္ေတာ့ ရရွိႏိုင္ပါလိမ့္မည္ေလ။ အေရးႀကီးသည္မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မ်ား ေသဆံုးမသြားရန္ပင္ျဖစ္သည္ဟု လံုးဝဥသံု ယုံၾကည္မိပါသည္။
ေရွ႕ေရာက္ေသာသူႏွင့္ ေနာက္မွေရာက္ေသာသူသည္ အတူတူပင္ျဖစ္သည္ဟု သမၼာက်မ္းစာက ဆိုပါသည္။ "ထိုသူသည္ အဆံုးတိုင္ေအာင္ တည္ၾကည္၏။ ထိုသူသည္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ရလတၱံ" ဟူ၍ ဆိုပါသည္။ အေရးႀကီးသည္မွာ ခရီးဆံုးထိ လမ္းမလြဲရန္သာ။ ခရီးမဆံုးမီ အလံမလွဲရန္သာ၊
ကိုယ့္ပန္းတိုင္ကိုယ္သိရန္သာ မဟုတ္ေပဘူးလား။ အေျပးၿပိဳင္ပြဲ တစ္ခုတြင္ ေျဖးေျဖးေႏွးေႏွးခရီးႏွင္ျခင္းျဖင့္ လွ်င္ျမန္ဖ်တ္လတ္သည့္ ယုန္အားအႏိုင္ယူခဲ့သည့္ လိပ္သူရဲေကာင္းပံုျပင္ကိုလည္း နားရည္ဝခဲ့လိမ့္မည္။ ထိုမွ် ႐ိုးရွင္းသည့္ လူ႔ေလာကသည္ လူတို႔၏ ေလာဘ၊ ေမာဟ၊ ေဒါသမ်ားေၾကာင့္ ရႈပ္ေထြးရၿမဲပင္။ ေကာင္းေရးထက္ ျမန္ေရးက အေရးႀကီးတတ္သည္။ မနက္ခင္း အလုပ္ေနာက္မက်ရန္ ေျပးရသည္။ ဝမ္းတစ္ထႊာအေရးအတြက္ ေျပးရသည္။ ေအာင္ျမင္မႈအတြက္ ေျပးရဦးမည္။ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး တည္ၿမဲႏိုင္ရန္၊ နာမည္ေကာင္း ရရွိရန္၊ ထင္ေပၚေက်ာ္ေစာရန္၊ ရာထူးတိုးရန္၊ မ်က္ႏွာမပ်က္ရန္၊ လူေပၚလူေဇာ္လုပ္ရန္၊ သူတစ္ပါးေအာက္ ဦးမက်ဳိ႕ရန္ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ေျပးၾကရသည္။ ဘဝသည္ မာရသြန္ေျပးပြဲႏွင့္မတူ တာတိုးေျပးပြဲႏွင့္ပင္ တူေနေတာ့သည္။ ျမန္ရမည္၊ မွန္ဖို႔ေတာ့ လိုခ်င္မွ လိုပါလိမ့္မည္။ ေနာက္က်သည့္ ေျခေထာက္သည္ပင္ သစၥာေဖါက္ဟု ယိုးစြပ္ၾကၿပီမဟုတ္ပါလား။ အရာရာ တြင္လက္ဦးသူတို႔ ႀကီးစိုး ၾကၿပီမဟုတ္ပါလား။ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ေျပးလြားရင္းျဖင့္ ဘဝကို ငဲ့ေစာင္းၾကည့္ရန္ပင္ ေမ့ေလ်ာ့ခဲ့ရသည္။
ရုတ္တရက္ ဝင္လာသည့္ဖုန္းေၾကာင့္ ဖြင့္ထားသည့္သီခ်င္းသံရပ္တန္႔သြားသျဖင့္ ေတြးလက္စအေတြးမ်ားကို ရပ္ကာ ဖုန္းကိုေကာက္ကိုင္လိုက္ခ်ိန္တြင္ ရံုးမွ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္၏ ဖုန္းျဖစ္ေနသည္။
“ဟလို... အမိန္႔ရွိပါခင္ဗ်။”
“ေရဂင္လား။ မနက္ျဖန္ ရံုးကို မနက္ (၆) နာရီေလာက္အေရာက္လာခဲ့ေပးပါဦး။ အေရးႀကီး ပြဲသြားစရာရွိတယ္။ ေနာက္မက်ေစနဲ႔ေနာ္”
“ ဟုတ္ကဲ့ပါ အကို”
ေျခေထာက္ေအာက္တြင္ ေရာက္ေနသည့္ ေပါက္စကိုၾကည့္ေတာ့ တစ္ေညာင္ေညာင္ျဖင့္ အစာေတာင္းေနရွာသည္။ နာရီၾကည့္လိုက္ခ်ိန္တြင္ မနက္ (၁၀း၃၀) ပင္ရွိေနၿပီ။ သူလည္း ဆာလွၿပီထင္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္လည္း ဗိုက္ဆာလွၿပီ။ မနက္စာပင္ မစားေသးသည့္ ကိုယ့္အျဖစ္ကို ျပန္လည္ သတိဝင္လာကာ ေကာက္ရကို ေပြ႕ခ်ီလ်က္ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ထြက္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။
No comments:
Post a Comment